søndag, desember 07, 2008

7. desember


20 kommentarer:

Anonym 12:23 a.m.  

Rolf Vesenlund

Bjeff 12:23 a.m.  

rolv vesenlund

Helsing
Bjørnar

Bjeff 12:24 a.m.  

feil passord 2 gonger for å logga innpå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helsing
Bjørnar

Anonym 12:25 a.m.  

jaja kan kje sjulla på de,

Cecilie 12:28 a.m.  

Rolf vesenlund e no rætt ja..

Cecilie 12:29 a.m.  

Rolv Helge Wesenlund

Bjeff 12:29 a.m.  

rolv wesenlund

viss det står på stavingå

Helsing
Bjørnar

Cecilie 12:30 a.m.  

D e d rætte navnet folkens ;)

Bjeff 12:30 a.m.  

feda he ahn mellomnavn !

Helsing
Bjørnar

Anonym 12:31 a.m.  

kan kje stå på staving de blir feil, diskrimingering i såfall.

Anonym 1:25 a.m.  

ja søren viss de står på staving då kjem de klage brev tenk på åss me dysleksi

Anonym 10:13 a.m.  

Loddefjord Kompani

Marve Fleksnes

Cecilie 1:34 p.m.  

Vente spent på dømminga :)

Hilde 2:18 p.m.  

Oppgaven for 7. desember va veldig enkel. He våre enn del vanskelige oppgava i det sista, og siden det va sundag slo eg te med denne.

Dømmingå derimot, blir ikkje fullt så enkel. I dag he me 3 vinnerkandidata:

- Asle 00.23
- Bjeff 00.23
- Cecilie 00.28

Asle va fust, men skreiv Rolf Vesenlund i stedet for Rolv Wesenlund.

Bjeff sitt svar kom ligavell i sama minutt, men kom itte Asle. Ligavel fekk han med seg v-en i Rolv, men glømte dobbelt-veen i Wesenlund.

Cecilie sitt svar kom 5 minutt itte Asle og Bjeff. Feil stavelse av navnet, men retta dette fint opp igjen ittepå med både enkel-v, dobbelt-v og føya ao te mellomnavnet, Helge, som æ heilt korrekt, og fullstendig ukjent for dommaren.

Kem ska då bli dagens vinnar? Kom gjerne med innspæl, men husk; dommeren dømme! Den endelige dommen vil bli pubilisert ved 18-tiden i kveld.

I mellomtiden, ska eg prøva å få tak i Rolv Helge Wesenlund og se om han he en kommentar te dette.

Anonym 2:55 p.m.  

I fjor skreiv eg hans wilhem steifild og fekk 1 poeng, og då skreiv eg feil, og deffor bør eg få poenge i dag ao.

Anonym 2:56 p.m.  

alt aent e uaktuelt bare sjå på fjor årest kalender eg har sitt ijenom den og eg har skreve mange navn feil men aligavel fått poeng.

Anonym 4:02 p.m.  

Ja, her må asle få poeng. Skriveleifa må vera lov... Men synes også at det er ett annet svar som absoulutt må tas med i bedømmelsen :-)

Sletne Olsen

Hilde 6:02 p.m.  

Javell. Eg he nå omsider kome fram te en beslutning. Den så stikke av mæ dagens poeng æ.......(trommevirvel)


ASLE! Asle va fust, og det æ fustemann så telle. Te alle dåkke andre; utrulig bra forsøk! Dåkke va kje langt ifrå.

Loddefjords helta må derimod sjå langt itte poeng i dag.

Så Asle! Gratulera.

Anonym 11:53 p.m.  

Takk

Anonym 12:12 a.m.  

Hilde, vil sei dettan e en av di lettaste i dei konkuransane eg he våre me i men johan golden va lettast. sjøl om eg va forsein der

  © Blogger template 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP