lørdag, desember 20, 2008

20. desember

60 kommentarer:

Anonym 11:24 a.m.  

Jenny Skavlan

Anonym 11:26 a.m.  

Mia Gundersen

Anonym 11:28 a.m.  

Marit Larsen :)

Anonym 11:36 a.m.  

Pia Haralsen

Anonym 11:37 a.m.  

Marianne Westby

Anonym 11:38 a.m.  

Mariann Thomassen

Anonym 11:38 a.m.  

Mariann Thomassen

Anonym 11:51 a.m.  

mia gundersen

Anonym 11:51 a.m.  

anne kat hærland

Anonym 11:52 a.m.  

Linn Skåber

Anonym 12:02 p.m.  

ingen he rett til nå, men stå på.

Hilde 12:36 p.m.  

Heihei! kem he skreve i admin sitt navn?!

Anonym 12:47 p.m.  

Har kje peiling

Bjeff 12:52 p.m.  

Christine Koht

Helsing
Bjørnar

Anonym 12:53 p.m.  

Det blir bart på deg Asle! For å skriva i andre sitt navn! Uakseptabelt.

Bjeff 1:02 p.m.  

Uakseptabelt! Hedi!
Trekke poeng ?

Helsing
Bjørnar

Hilde 1:23 p.m.  

Kem he skreve i mitt navn?

Hilde 1:23 p.m.  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym 1:38 p.m.  

Enige med bjeff i forslag om å trekka poeng.

Anonym 1:46 p.m.  

eg he alebi, eg har våre og henta nye grill på mercedesen, bare spør far.

Anonym 1:53 p.m.  

eg kan kje bli trokke poeng for noge eg ikkje he gjort, då vil eg bli dømt uskyldig å de blir bare for domt.

Anonym 1:57 p.m.  

du he jo internett på mobilen... typisk asle. Han sa i går at han sko gjer d:) Bjeff æ vitne.

Anonym 1:59 p.m.  

haha, eg he ikkje jort noge så hold kjeft.

Anonym 2:01 p.m.  

eg he litt poeng å gå på så bare ta!


Helsing
Bjørnar

Anonym 2:03 p.m.  

koffor ska eg driva på å ødelegga for meg sjøl når eg har eit forsprang på 2 poeng?

de e nogen andre så drive på og kommentere i admin sitt navn sån eg ska få skjullå dårligt jort tenk på samvitigheten dåkkas når dåkk legge skjullå på meg.

Anonym 2:04 p.m.  

HALLO kem skreiv i mitt navn? dette blir for domt hilde.

Anonym 2:04 p.m.  

eg he jaffal bevis på at eg ikkje skreiv den helsing bjørnar får då skreiv eg den lange mellingen

Anonym 2:07 p.m.  

støtte hilde i hennas avgjørelse

Anonym 2:08 p.m.  

Wenche Myhre

Anonym 2:09 p.m.  

Hanne Krogh

Anonym 2:11 p.m.  

Maria Haukaas Storeng

Anonym 2:15 p.m.  

Tone Damli aaberge

Bjeff 2:26 p.m.  

KRIG!!!!
Dette er jo ein krigssone!
Bare gje dåkke den så gjer det.
Det æ faktisk ikkje løye viss det går ut over andre.

Helsing
Bjørnar

Anonym 2:37 p.m.  

Janne Formoe

Anonym 2:39 p.m.  

Kari Svendsen

Anonym 2:40 p.m.  

Trekka opp slugen bjeff og heller konsentrera deg om oppgaven

Anonym 2:43 p.m.  

Egil Fredriksen

Anonym 2:45 p.m.  

Den vaske-ekte Cola-nissen.

Anonym 2:47 p.m.  

Anne Rimmen

Anonym 2:47 p.m.  

Davy Wathne

Bjeff 2:48 p.m.  

pauls eg trur eg he skreve rett allerede

Helsing
Bjørnar

Anonym 2:49 p.m.  

eg gidde ikkje finna ud kem dagens nisse æ, så lenge eg folk besjulle meg for at eg skrive i admin sitt navn

Anonym 2:50 p.m.  

Nils Vogt

Anonym 2:51 p.m.  

fy feite så hovent bjeff. Tidenes!

Anonym 2:52 p.m.  

Bjeff ødelegge sporten!

Bjeff 2:53 p.m.  

Beklage hedi viss du føle de troffen men admin trur det er deg.
Eg trur ikkje det er deg men skreiv asle pga admin skreiv det og gjekk ud frå at hu visste det. men søk på mitt forslag i google og bilder så ser du kem nissen er.

Helsing
Bjørnar

Bjeff 2:55 p.m.  

søg på det då paulsen

Helsing
Bjørnar

Anonym 2:55 p.m.  

må nogen sjå t å ta i frå den mannen d vede!

Bjeff 2:56 p.m.  

måtte gjer det sånn paulsen når du ikkje trur eg fulle med på oppgaven

Helsing
Bjørnar

Anonym 2:57 p.m.  

Eg vant, eg vant!

Helsing
Bjørnar

Bjeff 3:01 p.m.  

heiheihei!!!!!!!!!!
ikkje skriv helsing bjørnar, bare for å dissa meg. Eller å få admin til å tru at eg skriv i andres navn. det var 3 stykk i bilen i går som diskuterte at det gjekk ann å missbruga det med admin. det var meg, asle og alfred. så eg vil tru at det er enn av oss så drive på og eg vett at det ikkje er meg såååå..........

Helsing
Bjørnar

Helsing
Bjørnar

Anonym 3:02 p.m.  

http://bp2.blogger.com/_Tqg49WgzfKE/Rw9p-xBmKDI/AAAAAAAAAAo/pS2ViM391yo/s1600-h/Bjeff.jpg

Helsing
Bjørnar

Bjeff 3:03 p.m.  

men kem så helst kan jo misbuga det og då, når hilde begynte å bruga admin og ikkje logga seg innpå så blei det lett for alle å skriva admin og ein beskjed som kan oppfattes som at det er hilde som har skrive den. så det er jo ikkje sikkert at det er nokre av oss i bilen heller.

Helsing
Bjørnar

Anonym 3:06 p.m.  

HALLO! eg har våre og henta den nye grillen te mercedesen idag så eg kan ikkje ha skreve de.

Anonym 3:07 p.m.  

piss meg i øyra

Anonym 3:10 p.m.  

i frå nå av må me då bare tenka at admin er det sama så anonym

Anonym 3:12 p.m.  

Eg reise t bryne!

Anonym 3:14 p.m.  

ja og eg ska i garasjen og skru på bilen

Anonym 5:02 p.m.  

Christine Koht

Hilde 5:44 p.m.  

BJEFF HE RETT! Christine Koht æ heilt korrekt! MEN! Det så fåregår nå æ meget alvorligt! Fust vil eg ha det klart:

1. Eg kalle meg kun Hilde, med unntag av gårsdagen når "admin" skreiv ingen rett te nå. Gronnen te det va at Trine måtte skriva det for meg for eg hadde dårlige tid. Eg komme aldri te å bruga "admin" meir. Frå nå av, alltid Hilde.

2. Asle he ikkje gjort det. Han æ kje så frekke. Og he ikkje våre heima. Så eg trur på Asle.

3. Dei så gjenstår æ Bjeff og unge Paulsen. I og med at Bjeff vant i dag hadde han aldri gadda å skriva i andre sine navn. Unge Paulsen må se seg slått kver dag og he kun sanka et einaste poeng i år. Han he ao dreve å skreve i andre sine navn før. Alle bevis peike mod unge Paulsen. Viss ikkje du tilstår, eller slutte med denne oppførselen, komme det te å få konsekvensa! Eg komme ikkje te å kalla deg UNGE Paulsen lenger. Du vil få et aent adjektiv framføre ittenavnet ditt.

Men når det æ sakt så kan det ver at eg tæge heilt feil, gjer eg det så beklage eg det på det sterkaste. MEN! Paulsen, ser helst at du komme med ei grondige forklaring.

  © Blogger template 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP